reklama

To naše malé Slovensko zase kdesi chýba ...

Eurovision song contest 2012 klope na dvere a v Baku je to cítiť na každom kroku. Najmä na čulom stavebnom ruchu. Baku je dnes jedno  obrovské stavenisko. Osobitne si to človek uvedomí pri jazde autom.  Mnoho ulíc je z dôvodu výstavby zatvorených a tak tradičné „ jednosmerky" dnes fungujú vo zvláštnom režime. Z reklamných a informačných tabúľ ma zaujala jedna veľká tabuľa na letisku v Baku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Je najvyšší čas pozrieť sa po nejakých suveníroch. Tak som to dnes skúsil. No pravdu povediac bol som sklamaný. Buď nemali vôbec nič, alebo len vyslovene drobnosti : čiapka, prívesok na kľúče a vlajočka. No samozrejme , že som nepobehal po celom Baku.

Mňa však zaujala iná vec. Pri východe z letiskovej haly v Baku Vám udrie do očí veľká tabuľa. Na prvý pohľad klasická mapa Európy s vlajočkami zúčastnených štátov. Slovák akosi automaticky uprie zrak do stredu Európy a - tam nič.

Obrázok blogu

Lepšie povedané nie celkom nič, pretože vlajočky Maďarska, Poľska a Česka tam nechýbajú. No čo - zase na nás „zabudli". Dal som si tú námahu a pozrel som sa na tú mapu podrobnejšie, aby som zistil, či len naše Slovensko má tu smolu, že sa naň zabudlo. Na mape je 40 vlajočiek. Keďže vylosovaných do dvoch semifinálových a finálového večera bolo spolu 42 krajín, tak mi na tejto reklamnej mape chýbali 2 vlajočky. Ak som dobre pozeral , tak tým druhým „šťastlivcom" , ktorý na mape chýba sú naši susedia - Rakúsko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aspoň že sme nezostali zabudnutí sami...

František Murár

František Murár

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bežný "reprezentant generácie seniorov" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu